Mi is az outsourcing?
Az outsourcing kifejezés angolszász nyelvterületről származik, eredeti formáját „Outside Resource Using”-ként használták, mely a vállalkozáson kívül elérhető erőforrásoknak a vállalkozás feladatainak, ellátáshoz való igénybevételét jelentette.
Az outsourcing lényege:
Egy cég olyan tevékenység vagy szolgáltatás elvégzését bízza egy külső vállalkozásra, amelyet jellemzően maga is el tudna végezni. Az outsourcing alatt azt a speciális folyamatot értjük, amikor egy vállalat az addig szokásosan maga által végzett valamelyik tevékenységét átadja, egy, az adott tevékenységre szakosodott más vállalatnak, és a jövőben azt a bizonyos tevékenységet – díjazás ellenében – ezen másik vállalat látja el.
Sikeres outsourcing esetén a tevékenységet átadó és az azt átvállaló cég egyaránt profitál az átszervezésből.
Mikor éri meg kiszervezni a bérszámfejtést ?
A bérszámfejtés speciális szaktudást igényel. Az ön vállalkozása ezt a tevékenységet kiszervezve még inkább koncentrálhat saját tevékenységére, ezáltal növelve hatékonyságát és csökkentve költségeit.
Ha kiszervezi bérszámfejtését, akkor az ön vállakozásának...
-
csökkenek a személyzeti bér- és képzési költségei
-
nincs szüksége bérszámfejtő program megvásárlására vagy bérlésére
-
az adminisztrációs terhei jelentősen csökkennek
-
megszűnik a függősége a bérszámfejtésért felelős alkalmazottaktól
-
a szolgáltató biztosítja a naprakészséget a törvények, jogszabályok területén
Egy lehetséges példa:
Dolgozói létszám: 100 fő
Bérszámfejtők száma: 1
Bérszámfejtő bérköltsége: 200.000 Ft/hó
Szoftver költségek: 20.000 Ft/hó
IT üzemeltetés költsége: 5000 Ft/hó
Rezsiköltség (telefon, internet, víz, áram, fűtés): 5000 Ft/hó
Továbbképzés költsége: 50.000 Ft/év
Az ön éves költsége: 3 278 000 Ft
Amennyiben kiszervezi a bérszámfejtését, úgy 2 400 000 Ft * költsége keletkezik.
Az éves megtakarítás mértéke: 878 000 Ft (26 %).
* becsült átlagos érték
Mit nyújtunk mi önnek ?
Az egyre bizonytalanabb és képzetlenebb munkaerő rendelkezésre állása mellett minden cég a biztonságra törekszik, hiszen a folyamatos fluktuáció akár a zavartalan működést is befolyásolhatja. Ezt ötvözve a költségcsökkentés lehetőségével olyan megoldást tudunk nyújtani partnereink számára, mely több oldalról is hatékony együttműködést eredményez.
Teljes körű bérszámfejtési és TB szolgáltatás
Teljes körű bérügyviteli feladatoknak igény szerinti ellátása és a kötelező adatszolgáltatások szerződésben rögzített határidőkre történő elkészítése. Ügyfélkiszolgáló (ticketing) rendszer, jogszabálykövetés.
Garancia
Ügyfeleink adatait a GDPR rendelet előírásaival összhangban kezeljük. Cégünk a szolgáltatásra felelősség biztosítással megtámogatott 100%-os anyagi felelősséget vállal.
Biztonság
Ügyfeleink adatainak napi szintű mentése cégünk által 10 éve működtetett offsite backup (irodán kívüli) mentési szolgáltatás (https://www.adatmegorzo.hu) igénybevételével titkosítva és tömörítve történik. A biztonsági mentés helye: Systech Globál Kft., minden biztonsági feltételnek megfelelni tudó budapesti szerver hotele.
Szoftver és szolgáltatás egy kézben
Szolgáltatásunkat saját fejlesztésű BS-BÉR2001 PLUS rendszerünkkel végezzük így a jogszabálykövetésen túl ügyfeleink egyedi elvárásait is teljesíteni tudjuk.
Részletes helyzetfelmérés
A jelenlegi HR folyamatok áttekintése, javaslattétel a munkamegosztásra a részletes feladatlista kidolgozása határidőkkel együtt. Az egyedi számfejtési algoritmusok megvalósítása és azok tesztelési jegyzőkönyvvel együtt történő átadása/beüzemelése.
Adatok migrálása
Ha lehetőség van rá és az adatok a megfelelő formátumban rendelkezésre állnak akkor a szolgáltatás indítása előtt az adatok importálása a rendszerbe (Személyi törzsadatok, bérkarton, szabadság adatok, gyerektörzs adatok stb.)
Elektronikus adatfeldolgozás
Rendszerünk adatbázis háttere és programrendszere cégünk irodájában lévő, minden biztonsági és üzemeltetési feltételnek megfelelni képes klimatizált szerverteremben kerül elhelyezésre. Ezen a szerveren dolgoznak a rendszert üzemeltető és a szolgáltatást végző kollégák és a megállapodott területeken táv módon Önök is. Cégünk és cégük között olyan informatikai kapcsolatrendszer kialakítására törekszünk, amely a mindkét irányú adatáramlást, küldést és fogadást lehetővé teszi az igények és a lehetőségek függvényében.
Cafeteria számfejtés
Cafeteria elemek számfejtése, nyilvántartása, adatszolgáltatás (ÖNYP, EP, SZÉP kártya stb.). Nyilatkoztatás on-line módon. Cafeteria szabályzat beépítése a számfejtési folyamatba. Igény szerint cafeteria adatok átvétele külső szolgáltatatótól.
Elektronikus bérjegyzék, dolgozói önkiszolgáló portál
A bérjegyzékeket a számfejtés és az adatok ellenőrzése után elektronikus (e-mail-ben vagy a dolgozói portálra feltöltve) vagy igény szerint nyomtatott formában küldjük.
Integráció
Az eddigi és jövőben integrációs kapcsolatrendszer (beléptetőrendszer időadatok átvétele, főkönyvi feladás átadása stb.) igény szerinti megvalósítása és működtetése. A kötelező adatszolgáltatáson felüli adatszolgáltatás igényeinek kiszolgálása. Kisebb fejlesztési igények megvalósítása