Humáninformatikai komplex rendszer
Teljes körű bérszámfejtési, TB és HR megoldás
BS-BÉR2001-PLUS rendszerünkkel költséget takarít meg és növeli hatékonyságát.
Vásárolja meg, vegye bérbe vagy szervezze ki bérszámfejtését!
Gördítsen tovább és ismerje meg a részleteket!
Cégünk működésében meghatározó jelentőségű a nagyvállalati egyedi igényeket is kiszolgálni képes Humán informatikai rendszerfejlesztés, bevezetés és terméktámogatás. Ennek eredménye a teljes HR területet lefedni képes BS-BÉR2001-PLUS rendszerünk, amely teljes körű integrációval rendelkezik a Magyarországon leginkább alkalmazott hazai és külföldi ERP rendszerekhez. HR megoldásaink alkalmazásával jelentős költségmegtakarítás érhető el. A rendszerhez magas színvonalú, a távközlés legújabb vívmányait kihasználó szoftverkövetési és ügyfélkiszolgáló szolgáltatás kapcsolódik, amelynek a rendszer tudása mellett kiemelkedő jelentőséget tulajdonítunk.
- A rendszer a bérügyvitel összes havi és éves szintű feladatának számítógépes megvalósítására alkalmas
- A rendszer tudása, magas szintű paraméterezhetősége lehetővé teszi általános használatát a cég méretétől és a felhasználási szektortól függetlenül
- Felhasználóbarát, működtetési logikája, kezelése könnyen elsajátítható, amely igényes megjelenéssel párosul
- Hazai fejlesztésű, több éves ügyvitel-szervezési és szoftverfejlesztési tapasztalatok alapján készült
- Jól dokumentált, a jövőbeni igények kielégítésére korlátlan lehetőséget biztosít, továbbfejlesztése folyamatos
- A könnyen kezelhető lekérdezési modul segítségével az adatok komplex lekérdezési lehetősége biztosított (az előre definiált lekérdezések száma 250-et meghaladja)
- A feldolgozás során minimális a havi adatfelviteli igény
- Előre számfejtési lehetőség egyénileg és teljes körűen
- Több év rugalmas kezelése, levonás-letiltás automatizmus
- Számfejtést követően az összesítők és göngyölített kimutatások azonnal lekérhetők
- Munkabér átutalás bármely bank felé elektronikus úton
- Havi és éves adatszolgáltatás a NAV felé elektronikus úton (ÁNYK)
- Rugalmas és differenciált jogosultságkezelés és auditálás
- Ügyfél igénye alapján paraméterezhető főkönyvi feladás nyomtatott formában vagy közvetlen adatátadással
- Teljes körű integráció vállalatirányítási rendszerekhez (pl. JD EDWARDS, SAP, LIBRA,MODUS,WINDIRECT,ZEUS,MOVEX,proAlpha), beléptető- és munkaidő nyilvántartó rendszerekhez (SEAWING, Micro Raab)
- Rövid idő alatt bevezethető (2-5 nap)
- Professzionális terméktámogatási szolgáltatás kapcsolódik hozzá (Upman2, OTRS)
- NAV és NEAK engedéllyel rendelkezik
Az alábbi megoldásokat kínáljuk
Ügyfélnél történő rendszerhasználat
Rendszerünk az Ön informatikai környezetébe telepítve kliens-szerver architektúrában működik, amelyhez igény szerint a munkáltatók dolgát megkönnyítő dolgozói önkiszolgáló web-es modul kapcsolható. Az alkalmazás interneten keresztül távoli eléréssel is működtethető.
Bérszámfejtési szolgáltatás (outsourcing)
A szolgáltatás keretében az outsourcing jól ismert előnyeit kihasználva az ügyfél-specifikus igények maximális figyelembe vétele történik, amely magas színvonalú ügyfél kiszolgálással párosul. Kattintson ide a részletekért!
A rendszer működési modellje
- Bérszámfejtés és nyilvántartás
- Személyi jövedelemadó-kezelés az adóelőleg levonástól az év végi hatósági adatszolgáltatásig
- Önkéntes nyugdíj- és egészségpénztár kezelés a számfejtéstől a havi adatszolgáltatásig
- Nyugdíjjárulék-kezelés a járulék levonástól az éves adat exportig a NYENYIÉÉ program felé
- Az alaprendszerhez specifikus igényeket kiszolgálni képes egyéni és csoportos teljesítményelszámoló és nyilvántartó modul illeszthető
Kiegészítő Modulok
Tudjon meg többet! Kattintson az egyes modulokra.
Hardver és szoftver követelmények
Hardver:
- Átlagos irodai PC minimum 17”-os monitorral, 4 Gb RAM-al és 1Gb szabad tárhellyel
Operációs rendszer:
- Windows 7 32bit/64bit, Windows 8.1, Windows 10, Windows 11
Egyéb szoftverek:
- Java Runtime Environtment (JRE) 1.8+
- Adobe Acrobat Reader
Hardver:
- Minimum: belépő szintű szerver 2 GB RAM, 160 GB SATA HDD
- Optimális: belépő szintű szerver 8 GB RAM, 600 Gb SAS HDD, RAID10
Operációs rendszer:
- Oracle Enterprise Linux
- Windows 2012+ szerver
Az önkiszolgáló dolgozói portálhoz (HRP) szükséges:
- Apache Tomcat alkalmazásszerver 8.0 (+)
- Adatbáziskezelő (oracle, postgres,mysql stb.)
- WEB böngésző
Humán Dokumentum Menedzser Modulhoz (HDM) javasolt:
- Lapadagolóval felszerelt szkenner